Marca „România- explore the Carpathian Garden”, la „dispoziţia” autorităţilor judeţene giurgiuvene

Unul dintre proiectele votate, miercuri, 20 septembrie, de către consilierii judeţeni giurgiuveni, în şedinţă extraordinară, se referă la aprobarea participării judeţului Giurgiu la evenimentele naţionale şi internaţionale de promovare turistică pentru anul 2017.

De fapt, este vorba despre un protocol de colaborare între Ministerul Turismului şi Consiliul Judeţean Giurgiu pentru promovarea brandului turistic naţional şi al ţării noastre ca destinaţie turistică, precum şi pentru evenimentele organizate de Consiliul Judeţean Giurgiu.

„Ministerul acordă CJ Giurgiu dreptul de a utiliza, reproduce şi difuza fotografii şi opere audiovizuale constând în spoturi sau filme de promovare din arhiva proprie, în cadrul publicităţii turistice şi a evenimentelor pe care le va organiza Consiliul Judeţean Giurgiu. De asemenea, prin Protocolul de colaborare, Ministerul acordă Consiliului Judeţean Giurgiu, gratuit, dreptul de a utiliza marca combinată nr. 109799 „România- explore the Carpathian Garden” în scop publicitar, pentru a le reproduce pe materiale de promovare, spoturi publicitare şi orice alte materiale de presă scrisă şi audio-vizual realizate de CJ Giurgiu cu ocazia evenimentelor organizate de acesta”, transmit reprezentanţii Consiliului Judeţean Giurgiu.

Protocolul se încheie pe o durată de un an.

 

Cătălina Sfetcu

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.